Babysalmesang

Kom og tag plads i et univers fuld af musik og nærvær med dit barn!

Babysalmesang er et gratis tilbud for babyer fra 3-12 mdr. og en nær voksen (far, mor, bedsteforældre).
Vi synger, lytter, leger, danser, blæser sæbebobler og meget andet i det smukke kirkerum. Her skabes en særlig stund fuld af nærvær mellem dig og dit barn , hvor både følelser og sanser sanser bliver vakt.

Efter det musikalske program inde i selve kirken mødes vi i konfirmandstuen til hygge med kaffe/te, snak og mere babyleg. Vi har høje stole og mulighed for at varme mad/flasker til baby.

Vi mødes torsdage kl. 10 i kirken

Man  kan tilmelde sig løbende ved at udfylde formularen herunder. Sæsonen løber frem til ultimo maj.

Underviser er Maria Holm Søby

Tilmelding til næste hold ved at kontakte kirkens kontor på telefon 43 52 22 19 eller tilmeld dig neden for

Skriv tekst her

Babysalmesang